Ritkán találkozunk olyan szolgáltatóval, üzlettel, kereskedelmi egységgel, amelyik nem kizárólag a nyereség maximalizálását tartja szem előtt, hanem valamilyen emberibb értéket is felvállal. A budapesti nyomda tevékenysége során felvállalja a környezettudatosság értékét. Ez egy olyan megmozdulás, amellyel a vállalat elsőként próbálkozott az országban és népszerűvé is vált ezáltal. Azért is egyedi ez a gondolat, mert logikusan nézve, egy nyomda tevékenysége eleve káros a környezetre, így még nehezebb tenni valamit ellene.
A Folprint azonban megtalálta a módját annak, hogy miként legyen környezetbarát anélkül, hogy csökkentené teljesítményét: az olyan apró lépésektől kezdve, mint az irodai nyomtatások csökkentése, egészen a nagyobb elhatározásokig, mint az újrahasznosított papír és a növényalapú festék használata, számos olyan megvalósítással büszkélkedhet a nyomda, amellyel valóban kivívta magának az elismerést. Zöldprogramja révén példát mutat arra, hogy egy olyan kereskedelmi egység is, mint a nyomda, képes lehet a környezettudatos működésre.